Lehed

  • Kodu
  • Raamatud
  • Autorid
  • Edetabelid
  • Minust
  • Proovikivi RTE

esmaspäev, 15. juuni 2009

Majanduslangus soosib armastusromaanide müüki


20-ndad ja 30-ndad on USA ajalukku läinud Suure Depressioonina, mil rekordarv inimesi jäi tööta ning pea kõik pidid oma rahakotti märkimisväärselt koomale tõmbama. Ja ometi oli just see Hollywoodi kuldajastu, mil toodeti kinolinade kõige glamuursemad filmid ning ületati kassarekordeid. Vaatamata toiduraha nappusele olid inimesed siiski valmis kulutama kinoraha, et paariks tunniks unustada reaalsus ning sukelduda filmimeeste poolt loodud fantaasiamaailma.

Sama jõud, mis sundis inimesi sel raskel ajal oma rahakotte filmide nimel paotama, sunnib neid oma rahakotte paotama ka praeguse majanduslanguse ajal ostmaks ilusatest tunnetest kihisevaid armastusromaane. Kuigi raamatute müük üldiselt on majanduslanguse taustal kahanenud 4-6%, siis maailma ühe suurima armastusromaanide kirjastaja – Harlequini müüginumbrid on masule eelnenud ajaga kasvanud üle 7%. Ning ennustatakse, et müüginumbrite kasv jätkub veelgi. Selle asemel, et hoida raha kokku toidu ja tarbeesemete tarvis, kulutatakse rohkem kui tavaliselt selle suhteliselt soodsa reaalsusest põgenemise võimaluse peale.

Nii et kui raha napib ja stress kasvab üle pea, leiate alati soodsa lõõgastumisvõimaluse armastusromaanide näol. Või parem veel – haarake pliiats (või klaviatuur) ning kirjutage ise mõni selline valmis, sest tundub, et praegu on selleks just kõige õigem aeg.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar