Lehed

  • Kodu
  • Raamatud
  • Autorid
  • Edetabelid
  • Minust
  • Proovikivi RTE

reede, 12. september 2014

“Kui ma jään” – lugu koomas tüdrukust

Kui ma jaan - Gayle Forman Raamatu “Kui ma jään” põhjal on valminud samanimeline film, mis jookseb ka Eesti kinodes.

See on lugu 17-aastasest Miast, kes on ainuke ellujääja, kui ta satub koos perega autoõnnetusse. Sel ajal kui Mia füüsiline “mina” hinge vaagub, vaatleb tütarlaps vaimuna kõiki kokku tulnud sõpru ja sugulasi ning meenutab oma elu kadunud perega. Lõpuks peab ta otsustama, kas jääda siia või anda alla.

 

Hinnang:  3,5
Sensuaalsus:  no-sex


Raamatu süžee:

Raamat oli lühike. Selle stiil ei sütitanud minus erilisi emotsioone ja seda vaatamata kogu draamale, mis sündmustiku suhteliselt lühikese aja jooksul minuni toodi. Kui selline stiil oli taotluslik (mitmel korral mainis Mia, et tundis end kõigest eraldatuna ja kummaliselt emotsioonivabalt), siis komplimendid autorile.

Küll aga meeldis mulle lugeda mälestuskatkeid Mia perest. Iga pereliige on omaette isiksus ning vahva tegelane. Tema ema ja isa olid just sedasorti toetavad eks-hipid, keda igaüks endale vanemateks tahaks, ning väikevend Teddy oli samuti üliarmas.

Õnneks käib teda haiglas vaatamas terve hunnik, toredaid sugulasi, üdini ustav sõbranna ja ideaalilähedane boyfriend, kes kõik püüavad koomas lamavale Miale sisendada, et elul on siiski veel mdiagi pakkuda.

Raamatul on ka teine osa välja antud, aga kahtlen kõvasti, kas ma seda hakkan lugema.

Ehk siis…

Hea ja kiire draamalaks ja, otse loomulikult, kõikevõitev armastus.

 

Pegasus 17.20€ 
Amazon (ingl. k.) $4.99





2 kommentaari:

  1. Hmm, see film ei jõudnudki kinno :(

    VastaKustuta
  2. Tundub tõesti nii :(
    Ma olen peaaegu kindel, et "Kui ma jään" film meeldib mulle vähem kui raamat. Siiski oleks huvitav see ka ära näha...

    VastaKustuta